Etiketler

, , , , , , ,


Rüyada sarışın, mavi gözlü genç kız görmek

Merhaba, evli bir erkeğim. Ticaretle meşgulum. 2 erkek çoçuğum var. ikiside üniversitedeler. eşimle mutlu beraberliğim devam ediyor. herzaman beraber aynı yerde aynı evde hep birlikte yaşadık ancak son dönemde iş gereği ailemden ayrı, onlardan uzak yaşamak zorunda kaldım. halen gurbetteyim. maddi olarak olumsuz bir dönem yaşıyorum. çok sıkıntılarım var, aşmaya çalışıyorum ama bazen kendimi yorgun ve bitkin hissediyorum.

Rüyamda genç, güzel, zayıf, orta boylu, sarı saçlı mavi gözlü bir kız gördüm. bir sokakta yada dar cadde de yürürken yanına yaklaştım ve beraber yürüdük. koluma girdi. yüzü çok güzeldi, saçları kısa altın sarısı gibiydi. gözleri mas mavi. yanaklarda hafif küçük benekleri vardı. tanımıyorum ama sanki sevgili gibiydik. sanki bişeylerden ürkmüş ve benden yardım istemiş gibiydi.. ilk yanına yaklaştığımda onu sanki öptüm ama emin değilim. beraber yürüken onu sardım ve sanki benim sevgilimdi. gözlerine hayran hayran bakıyordum…altın sarısı saçları ve masmavi gözleri dikkar çekiciydi. sonrasını hatırlamıyorum. yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Rüya yorumu:

Merhaba,

Rüyanızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Rüyanız inanılmaz derece çok güzel bir rüyadır ve biraz sonra okuyacağınız rüyanızın anlamı karşısında şok olacağınıza inanıyorum.

Rüyanızın ana temaları, mavi gözler, güzel genç kız ve sarı saçlardır.

Rüyada mavi göz görmek ile ilgili açıklamalar  sayfasında bulunmaktadır : Mavi göz Hileden uzak durmanızı anlatır

Rüyada genç kız görmek açıklaması  sayfasındadır : Rüyada kız çocuğu görmek ; birçok sıkıntı çektiğinizi fakat bu sıkıntıdan sonra mutlu olmak, mutluluğu yakalamak olarak yorumlanır. Güzel bir kız çocuğu ; huzurlu, mutlu ve düzenli bir yaşama yorumlanır. Sizin gördüğünüz genç kız burada bir simgedir.

Rüyasında sarı saçlar görmek  sayfasında anlatıldığı gibi ; Rüyada sarı saç, sarı saçlı biri veya sarışın birini görmek ; hayattan zevk almak ve onu dolu dolu yaşamak için biraz daha hızlı, atak olmanız gerektiğini işaret eder.

BU BİLGİLER IŞIĞINDA RÜYANIZ 3 ÖNEMLİ MESAJ VERMEKTEDİR:
1. Zaten çok bilinçli bir kişi olarak içinde bulunduğunuz durumu net bir şekilde anlatmışınız. Eğer sıkıntınızı aşmak için hileye başvurmak aklınızdan geçtiyse veya geçiyorsa lütfen derhal hileden uzaklaşın. Rüyanız masmavi bir şekilde net olarak bunu uyarmaktadır.
2. Şu anda birçok sıkıntı çekiyorsunuz. Kendinizde, rüyanızda gördüğünüz genç kız simgeside bunu söylüyor. Ancak bu sıkıntılı dönemden sonra yeniden mutlu günlerinize kavuşacaksınız. Buna kesinlikle inanabilirsiniz. RÜYANIZDAKİ GENÇ KIZ BÖYLE SÖYLÜYOR.
3. Üzerinizdeki yorgunluğu biran önce atıp, sorunlarınızı çözmek için daha atak olmalı, daha fazla çalışmalısınız ki bir an önce hayattan zevk alacağınız, onu dolu dolu yaşayacağınız günlere kavuşun. Bakınız mavi gözlü kız sayfası.

ŞANSINIZ AÇIK OLSUN

 

